för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

måndag 10 juni 2013

Konfastart

Hej! Igår återvände jag och Edit till Hjälmared. Detta tillsammans med resten av ledargänget. Nu har vi i två dagar förberett inför konfirmandernas ankomst imorgon. Delat in i grupper, tillverkat namnskyltar, fixat ett musikrum, shoppat, ställt i ordning lektionssalar, planerat workshops. Med mera med mera. Det mesta börjar vara klart inför uppstarten, men det finns såklart fortfarande alltid saker att göra i förberedande syfte.

Det är lite nervöst. Lite försiktig pepp finns. Men mest undrar jag hur allt ska bli. Efter ett par dagars läger tror jag att jag kommer kunna luta mig mer tillbaka i den stressen som dock ständigt kommer ligga närvarande. Det kommer bli hektiskt, men roligt. Tror jag.

Hoppas allt är bra med er uppe i Piteå. Saknar er alla och ser fram emot att få komma upp efter lägret.

1 kommentar:

  1. Hoppas det stressen har lagt sig så lågt den kan lägga sig och har det roligt. Vi har det bra på vårt konfaläger, men jag måste erkänna att det känns lite konstigt att du inte är med. Det saknas någon.

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)