för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

måndag 10 januari 2011

Två veckor till avfärd

Det här är alltså bloggen som ni kommer sitta klistrade vid det kommande året. I know it. Det skulle ju vara roligt att få den någorlunda snygg, men det ordnar sig nog så småningom. Huvudsaken jag kan skriva saker och ni kan läsa dem.

Nu är det alltså prick två veckor till avfärd. Tiden går väldigt fort, och snart sitter jag på ett plan till Nya Zeeland. Är det inte galet så säg. Jag ska säga att det är med viss vemod jag går mot resans början. Det är mycket jag kommer sakna, speciellt allt folk. Har i princip redan nu hemlängtan. Men det är ju samtidigt något jag väntat mig, och det ska nog inte vara några problem att ta sig igenom detta (som förmodligen kommer vara mest påtaglig de första veckorna, i alla fall om man får tro Sara von Beetzen), med tanke på allt vad jag kommer uppleva. Jag menar, det är ju grymma saker jag har att se fram emot.

Jag har idag köpt en digital kompaktkamera från Dustin Home. Tänkte att det kan vara bra att ha sådär, liksom. Har även postat iväg ansökan om IKK (internationellt körkort). Kommer som det ser ut nu inte behöva köra nå bil i "tjänsten", men det kan ju också det vara bra att ha utifall att. Det är en del saker kvar att fixa innan resan, vilket jag tar itu med lite eftersom. Jag tror jag har allting under kontroll. Typ. He årn sä.

//Robert

2 kommentarer:

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)