för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

söndag 30 januari 2011

Beauuuuuutiful!

OBS! Klicka på bilderna för maximal upplevelsekänsla! OBS!




Vattnet pga stormen här om dagen.


De små vita prickarna i fjärran är givetvis får. ;)



Bääää, säger fåren.




Fint ställe att campa på, tyckte jag. :)

Bilderna tog jag idag när vi gick en sväng i Shakespear Regional Park. Riktigt vackert! Svårt att fånga det på bild. Det bästa är att det finns så många av sådana ställen. Vart man än vrider huvudet på det här stället så har man en skrivborsbakgrund, rakt framför en. Så upplever jag det nu, väldigt fint är det. :)

6 kommentarer:

  1. alltså shit pommes vilket ställe du har hamnat på!! SÅ fantatiskt underbart fint det ser ut att vara!!! och alla söta får! kan det bli så mycket bättre!? hälsa dom från mig!;)

    SvaraRadera
  2. Fräänt! Lite avis blir man ändå. Fruktansvärt vackert har du det! :) Hur verkar familjen? Är dom snälla mot dig?

    SvaraRadera
  3. Så grrymt vackert! Man kan nästan tro att Sagan om ringen är inspelad där..höhö. Lika vackra kommer barnen i familjen att vara, inombords, när du har tagit hand om dom i några månader. ;)Go Robert, du kommer fixa häjn!

    SvaraRadera
  4. Visst är det!? :D Haha eller hur! Ska hälsa dom från dig Magda nästa gång jag hälsar på dem. ;)

    Och Erik, det har jag ju svarat på över Skype, så alla inte tror att jag dissar dig. ;) Ska akta mig om att prata om familjen på allmänna ställen på Internet också, har nämligen inte pratat med dem ännu om de är okej med det. Borde inte vara några problem, men det är viktigt att ha fått grönt ljus om det först.

    Höhöhöhö! KANSKE FÖR ATT DEN ÄÄÄR DEEET!? Haha så snällt sagt Lina. :) Bra att du tror på mig, då det kan vara svårt att göra det själv ibland.

    SvaraRadera
  5. Roligt att höra från dig igen!! Lina har rätt, du fixar det alldeles uuutmärkt. Finns inga tvivel! Å så kul att se vilka bedårande ställen du får va på! Hur går det med engelskan? Många frågor, det betyder att det är dags att skypea snart tror jag ;) Har du tid i veckan någon gång?

    SvaraRadera
  6. Tack Hanna! :) Det är definitivt dags för en Skype session. Vet inte riktigt.. Eller ja, nog har jag tid, det har jag, men frågan är ju om detta är när det passar för dig. Sätt bara på Skype varje gång du är vid datorn så hoppas vi på att träffa in varandra? :) Ska försöka vara vid datorn på mina mornar alltså era kvällar, så kanske våra vägar korsas!

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)