för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

onsdag 12 september 2012

En sån där helg

I helgen har jag haft besök av min kära syster Hanna. Hon kunde tyvärr inte stanna så länge men vi hann med att gå en sväng runt Lilla Färgen och ta igen förlorad syskon-tid. Mycket kul att få sånt fint besök!


På söndagen åkte vi, ett gäng från skolan, in till Göteborg. Vi besökte först Saronkyrkan för gudstjänst. Fin kyrka med stor potential, men predikan sög rätt hårt. Jättedålig var den faktiskt. Hade ingen som helst röd tråd, och jag fick inte med mig något från det han sa. Så dit vet jag inte om jag vill tillbaka till i första taget. Men en rolig sak var att jag sen vid fikat träffade Paulina Unger! Det är tydligen den kyrkan hon brukar gå. Grymt kul!



Från vänster: Linus, Karin, Saga

2 kommentarer:

  1. Det verkar som att du har det bra, GÖTT ju!
    ... men måste du säga "sög rätt hårt", låter inte alls snyggt! (särskilt inte när det handlar om en predikan som någon har försökt sätta ihop, även om den de facto ".. .. ..") /språkpolisen ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant sant, det var lite väl hårda ord jag lät fly mina läppar.

      Radera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)