för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

måndag 7 februari 2011

Gissa vad som fanns utanför min dörr när jag steg upp imorse...?



Ignorera böckerna, dom har alltid stått där...


Ett väl förseglat paket... (Och en blåtå)


"Men vänta, det är något mer..!"

<3
Ja, nu blev det ju ingen gissningslek av det hela, men. Glad blev jag kan jag lova! Blev dock stoppad av en polis när jag for ut å åkte. Han tyckte det såg farligt ut när jag körde på vägen istället för på trottoaren. "Okej", tänkte jag, "han är ju ändå konstapel, så han borde väl kunna sin sak", och flyttade mig till trottoaren. Det är tydligen inte olagligt, men dom kör lite oförsiktigt här ibland så det kan nog vara en bra idé ändå.

5 kommentarer:

  1. Truly Robert, truly! Men det var ett fint brev ändå....trots FELSTAVNINGEN.

    SvaraRadera
  2. Typiskt Lina att vara felstavningspolis! ;)
    Kul me longboard, blir lite avis nu! Åk lite åt mig också... Ha en bra dag, själv går jag och lägger mig strax. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Jamen jag menar det! Storasysterfasoner! ;) Ja det kan jag göra, ska tänka på dig när jag åker. :D
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Du har en tydlig ledtråd i min förra kommentar...;)

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)