för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

onsdag 18 januari 2012

Läskigt nära hemfärd

Idag kändes det på riktigt. Jag har tidigare insett att jag inte har mycket tid kvar i Nya Zeeland, men idag slog det mig verkligen. Jag är så gott som hemma nu. Det tycker jag är roligt, tråkigt, spännande, läskigt, sorgligt, och inspirerande. Men mest roligt. Jag befinner mig för tillfället i Wellington - igen. Imorgon 6 timmar bussfärd till Rotorua, sedan 3 timmar till Auckland på fredag. Måndag morgon sitter jag på planet. Jag kan inte fatta't.

Det här var ju kul. Riktigt kul! Vi tog oss an grad 5-forsar. Det ni! (Jag kollar på er, Johan och Ante.)
Nu ska jag hoppa i säng. Steg upp alldeles för tidigt i morse. Bagartidigt. Strax efter fyra. Huvvaligen.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är roligt, tryggt, suveränt och bra att du kommer hem. Är glad att du har haft en så lärorik och braig vistelse!! Det bästa är ändå att få se och krama dig, robert med kött och blod och inte i datarutan!

    Tack för det fina vykortet, kom i förrgår.
    KRAM Larssons

    SvaraRadera
  2. Wohoooooo! Som man har längtat alltså!:D

    Du får se till att höra av dig efter du fått slå dig till ro och träffat familj och sånt! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)