för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

söndag 22 januari 2012

Sverige - här kommer jag

Packar, ordnar, och donar. Kämpar med att håller nere vikten på reseväskan och ryggsäcken. Inte lätt. Slänger bort en hel del saker. Säger hej då till folk stup i kvarten. Försöker att ta vara på de sista timmarna med min värdfamilj. Det går sådär.

Tänker jag efter så kommer jag på att jag ändå är redo för hemfärd. Helt klart. Klockan 19:10 på tisdag anländer jag (förhoppningsvis) på Kallax. Ses vi där eller?


6 kommentarer:

  1. Välkommen hem!! Vi ses den 8:e februari! puss å kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vi ses! Hoppas att hemresan flyter bra utan förseningar.
    Välkommen hem!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. JAAAAAA!! Robert kommer hem, äntligen!;) Trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Då kommer jag hem samma helg, fredag den 27:e. Säg till när du vill träffas så hittar vi på något. ÄNTLIGEN!! Välkommen hem! :D

    SvaraRadera
  5. Styrkekramar, det är inte lätt att säga farväl till så många människor samtidigt. Tur dock att du känner dig redo, vore en miljon gånger jobbigare om du inte kände dig redo. :)

    Ses snart!

    SvaraRadera
  6. Tack alla! :D Befinner mig på Singapores flygplats nu. Konstig asiatisk musik spelas i bakgrunden. Än så länge har allt flytit på som det ska. Klurigt för kroppsklockan dock när jag reser kors och tvärs mellan alla tidszoner.

    Ser fram emot att äntligen få se er alla igen! YAAAAAAY HURRAAAAY! Bra tajming där Erik!

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)