för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

tisdag 10 januari 2012

'Nuff said!


8 kommentarer:

  1. Hahaha! Fy sjutton vad coolt!! You're the man Robert! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, eller hur!! :D Tack Erik. Jag känner mig faktiskt rätt cool när jag ser videon. ;)

    SvaraRadera
  3. AAAAAAAhhhhhhhhhhhhh! Så sjuuuuuuuuuuuuukt! Sprattlade runt när jag såg dig hoppa! Så massivt, utan att tveka, helt klockrent!:D

    SvaraRadera
  4. Och jag är stolt över din coolhet, trots att jag sprattlade runt i jag-kommer-förlora-min-bror-ångest. Jag vill utbringa ett stort tack till dig för att du inte berättade om varken fallskärmsgrejen eller bungyjumpet innan.

    Men jag är grymt glad över att du fick vara med om det, medger att det ser väldigt spännande ut!

    Kram och SKÖT OM DIG.
    /syster nervus vrakus

    SvaraRadera
  5. Din mor är glad över att du överlevde, hu, vågade knappt titta! Det pirrade minst sagt i magen. När du nu gjort både sky dive och bungy jump säger jag som då du hade hoppat på 12:an i Storforsen: Nu har du bevisat att du fixade det så visst inte behöver du göra det nån mer gång?
    Kramar från dina föräldrar

    SvaraRadera
  6. Du kanske kan lura resten av familjen Robert, men inte mej! Bara för att nån hoppar Bungyjump i din film så behöver det inte vara du! Jag vet nog allt vad du har för filmredigeringskunskaper! Stuntmannen har du dock fått att se ut ganska lik dej...äh, snart visar du väl att du har varit på månen också...

    SvaraRadera
  7. Du e grym! Töntigt av övriga familjemedlemmar att tro att det på nåt sätt skulle vara farligt. Det är farligare att gå över vägen ju!
    Ses snart Robert :)

    SvaraRadera
  8. aaahhh Robert!!! jag skrek när du hoppade!! det måste ha varit sjukt roligt!!:D

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)