för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

torsdag 26 januari 2012

Roberts resa är genomförd och slutförd

Nu är jag hemkommen. Resan från Stanmore Bay till Böle (via Auckland, Melbourne, Singapore, London, Stockholm och Luleå) gick bra - inget strul med bagage eller förseningar. Det känns fantastiskt bra att vara hemma måste jag säga. Obeskrivligt kul att träffa alla igen! Att sen få återförenas med min gitarr, min säng, att äta svensk mat och svenskt fika är inte helt fel det heller. Jag stortrivs hemma i kära Böle.

Så det är slutet på den här bloggen antar jag. Eller? Webplatsens namn skulle ju fortfarande kunna fungera: "Roberts resa genom livet". Ganska poetiskt, ganska vackert. Frågan är hur mycket jag skulle skriva, det känns nämligen inte alls som att jag har så mycket att skriva om nu när jag tillbaka i Sverige. Det skulle aldrig falla mig in att starta en vanlig blogg i vanliga fall. Jag tror också att intresset att läsa denna blogg har sjunkit markant sedan jag finns inom Sveriges gränser. Att göra denna blogg från reseblogg till vardagsblogg kanske inte är det smartaste. Vi får väl se. Jag skriver väl om jag känner för det, antar jag.

I vilket fall som helst vill jag säga tack för att ni läst och kommenterat! Det har varit ett sant nöje! :)

Jag tillsammans med min nya brevkompis. Du är saknad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)