för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

tisdag 20 december 2011

En longboardtur i Tindalls Bay

Har länge velat göra det här, och idag kom jag äntligen till skott. Som ni säkert vet om ligger stranden (stränderna) inte allt för långt bort från där jag bor, och därför händer det inte sällan på fina dagar att jag tar longboarden ner dit. För att ligga och ta't lugnt och kanske blöta ner mig en sväng. Så jag har länge tänkt filma när jag åker ner till stranden, så ni får se hur det ser ut i krokarna och kanske bli lite avundsjuka. So here it goes:

(Ni kan ju klicka på YouTube-loggan och gå till YouTube så ni får en lite större bild. Helskärmsläge här i bloggen kom visst inte på frågan av någon anledning.)


Ett väldigt skönt eftermiddagsdopp blev det. :)

5 kommentarer:

  1. "Detta videoklipp är privat".

    :/

    SvaraRadera
  2. Va tusan. Det var ju fail. Nu så!

    SvaraRadera
  3. Coolt Robert! (Inte coolt nördigt utan coolt coolt) Härlig backe att åka i! :)

    SvaraRadera
  4. Det ser ju alldeles underbart ut!:D Avundsjukan har infunnit sig!;)

    SvaraRadera
  5. Mmmm...och tänk snart är det över...måste kännas sorgligt... Du får resa VÄLDIGT försiktigt, för vi vill ha hem dej! Längtar! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)