för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

lördag 24 december 2011

Packning pågår

Jahapp. Då var det julafton då. Betyder inte speciellt mycket här, då man firar julen på juldagen. Denna julafton kommer jag bland annat spendera med att packa. Packa ihop mitt liv i en resväska och en flyttkartong. När jag imorgon lämnar huset för att fira jul ute på landet kommer jag inte komma tillbaka till det här huset nämligen. Jag far ut och reser efter jul, och under tiden jag är borta så flyttar min värdfamilj till ett nytt hus. Alltså måste jag packa idag. Det känns lite snopet. Känns konstigt. "Redan?", typ.

Jag kommer ta med mig datorn så det kommer ske uppdateringar på bloggen under resandet. Om allt går som planerat.

Med det vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL! Kram på er!

Denna gigantiska tomte brukade blinka med ena ögat och vinka med pekfingret.
Men det upplevde barnen som för läskigt, så de fick göra så han slutade upp med det.


Bilder från gårdagen. Satt i sackosäckar under "Telecom Christmas Tree" och lyssnade på julsånger. Mysigt. Man kunde också gå in i telefonkiosken där till höger och ringa till jultomten. Kön var lång!

3 kommentarer:

  1. God jul min käre vän, snart så ses vi ju igen.
    Men fram tills dess, så kan du ju hälsa Tess.
    Rimma är kul, GOD JUL!

    julkramar från den fantastiska poeten magda!;) haha

    SvaraRadera
  2. Haha, du har sannerligen många begåvningar Magda! :D

    Många julkramar så ses vi snaaaart!! :D

    SvaraRadera
  3. Du är fantastiskt välkommen till Sverige när det beger sig! Vi ses i februari.... jippie!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)