för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

söndag 22 maj 2011

Mina händer luktar Lina och Ante!

På Mac-donken här borta har dom samma tvål som Lina och Andreas har. Så om jag blundar och luktar på mina händer nu så kan jag lätt fantisera mig bort till Roknäs! Nästan så att jag hör Nelia skrika i bakgrunden. Fantastiskt!

//Robert

PS. Två inlägg i rad som handlar om tvålar... Börjar gå lite överstyr kanske?
Vad är nu detta? Cupcakes i en tvålblogg? Jo, detta är första träffen på googlesökningen "tvål". Går inte att kompromissa, det är första träffen som gäller.

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Jo vi brukar ju köpa tvål från Mac Donalds, så det är ju klart vi har samma. =) Vad luktar den då? Gillar cupcakes-tvålarna. Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, eller inte. ;) Kan inte beskriva lukten... Det är ingen speciell fruksmak eller nå sånt. Kan bara säga att det var exakt samma (eller åtminstone mycket, mycket snarlik lukt) tvål som ni brukar ha. Du kanske kan ge mig info om vad för tvål det är mer exakt? :D Kramar!

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)