för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

söndag 1 maj 2011

Söndag kväll

Just hemkommen från WBC. En helt underbar gudstjänst. Whangaparaoa Baptist Church fortsätter att övertyga och förundra mig. Händer sjukt mycket bra saker där. Fanns idag tre alternativ att välja mellan vad gällde predikan. Jag valde att lyssna på Bethy, i 60-70-årsåldern, som delade med sig av sin personliga vittnesbörd. Pratade om helanden, från olika saker.

Känns som att jag kommer mer och mer in i gemenskapen där borta. :) Jätteroligt. Höjdpunkten i tillvaron just nu skulle jag vilja säga.

3 kommentarer:

  1. Kul kul kul!
    Roligt att du känner dig med i gemenskapen. KUL!

    Vad händer i veckan dårå?

    SvaraRadera
  2. I veckan händer det som såhär. Fredag ska jag till en rugbyklubb i närheten där en känd komiker ska ha stand up-show. Tydligen en sluten tillställning, en Au Pairs värdmamma är medlem i klubben där så det är därigenom vi har fått biljetter. Sen på lördag ska jag ut och fira en kompis som fyller 20 år. Förhoppningsvis. Vet inte hur jag ska ta mig hem bara... så det är inte säkert ännu att jag kan fara.. :/

    SvaraRadera

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)