för att bli from och vis

...i syfte att bli from och vis.

lördag 13 april 2013

Planeringsdag

Nu är vi trötta efter en intensiv dag. Från morgon till kväll har vi arbetat med lägret och morgondagen. Imorgon kommer nämligen konfirmanderna med föräldrar hit. Vi ska hålla i en gudstjänst, äta tillsammans och ha en samling med information och lekar. Det är lite kaos, allt är inte fixat ännu. Men förhoppningsvis löser det sig imorgon. Personligen ska jag leda lovsång och vara med i ett drama. Kul kul.

Det är skönt att ha fått en klarare bild av hur lägret kommer se ut. Nu vet jag liksom hur en vanlig dag kommer att se ut - för konfirmanderna och för mig som fritidsledare. Jag vet vilka ansvarsområden som är mina. Det kommer bli ett toppenbra läger det här. Kul att få "träffa" konfirmanderna imorgon också.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något här nedan - det är alltid fint att få någon slags respons. :)